Sunday, January 15, 2012

Next Makeup Tutorial : Rock/Gothic/Punk Makeup Tutorial!

Assalamualaikum semua!!

Untuk tutorial mekap yang akan datang PY akan collaborate dengan youtuber!
Tema??? Rock/Punk/Gothic Makeup!!
Waaa....mule2 takot gak x jadi...x brape biase sgt dengan mekap yang camni...tak pernah terpikir pon nak pakai mekap cam ni...Tapi PY cube je ek!! Kalo tak jadi mintak maafla sesangat!!

Ni gambar2 tutorial yang akan datang....tengah edit!!
Harap korang suke!!

Rambot yang kusut masai memang membantu mekap untok nampak lebih ROCK!!



OK ke tak??? sila la beri komen kat bawah...nervous gile...
Tunggu la ek video tu diupload!!

Tata!

XOXO Princess Yanti

PY: Harap2 menjadi la makeup ni....fuhh!

10 comments:

  1. awk!!awesome job!!heeee..skrg juz tgh tggu vdeo PY je...=D

    ReplyDelete
  2. done follow sini... nice makeup dear... i already update my blog, and i ada give a credit to you.. check out my entry k :)

    ReplyDelete
  3. PY...nk request something ni.heheh...bley x PY wat entry tips utk trun kn berat bdn...??means healthy n slim..n the way how to discipline ourselves to become healthy n slim..tq...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak...x sangke dapat request cmni...hehe...dh mcm trainer la plak PY ni...hehe...nt kite cube ek...

      Delete
    2. hehehe..tq PY...i know PY bz..ble btul2 free bru la wat..hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. hehe..isi masa lapang dgn buat tuto...hihi..thanks singgah sini..

      Delete

Tinggal kan komen uols kat sini~ Thanks Cik Gojes!